Thermopanel med anslutning i mitten -TP Flex

Är i behov av två st. thermopanel 1800x300 mm med anslutning mitt undertill. Är det något som finns en smidig lösning eller produkt för? Ska ersätta ett par gamla radiatorer, se bild.

Filip Gard

Kommentarer

  • Hej Filip,

    Tack för ditt meddelande.
    Till Thermopanel finns det ett tillbehör som heter TP Flex.

    TP 300-1800 hittar du i alla modeller TP 10- 11 21 22 och 33
    lägger en länk till vår hemsida och TP - Thermopanel.
    Under tillbehör hittar du TP Flex, notera att du väljer efter vilken modell du väljer på radiatorn och om det ska kopplas från höger eller vänster sida.
    Bifogar Databladet för TP Flex.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina
    Kristina Sales and Customer Support