Vad blir det totala byggmåttet för en TCN2-222 med en quattro monterad i underkant?

Hej
Vad blir det totala byggmåttet för en TCN2-222 med en quattro monterad i underkant? Jag har en bröstning på 300mm och undrar om det får plats där?
//Stefan
Stefan Gustafsson

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga,

    En quattrofördelare bygger 61 mm så om du har en 200 mm hög konvektor med bröstning 300 mm är du rätt nära golvet och eftersom det är fyra rör som ska upp på exakt rätt position blir det viktigt att vara noggrann med rördragning. Kopplingarna hamnar nära golv så det blir trångt om utrymme för montering av kopplingar.

    Mvh Jonas

    Jonas