TCN effekter

Hej!

Jag undrar bara om jag har tolkat hemsidan rätt. Jag sitter i ett projekt med ett +55/40°C-system. Om vi som ett exempel tar en TCN1-210. Jag tolkar det som att den i det här fallet ger en effekt på 342 W och inte 671 W. Stämmer detta?

Tack!
Lina

Kommentarer

  • Hej Lina
    Tack för din fråga.
    TCN1-210 ger en värmeeffekt på 342W om tillopp 55 °C och retur 45°C och rumstemperatur 20°C.
    Hoppas du fick svar på din fråga.

    Mvh Christer Rickberg
    Christer