Radiator med extern radiatorkoppel - vad har ni att erbjuda?

Hej,

Vi vill ha radiatorer som är för ett tvårörs-system och har radiatorkopplet på utsidan av själva elementet (ej integrerat), har ni några sådana alternativ?
Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia,
    Tack för frågan och att ni väljer våra radiatorer!
    Vi har våra standard panelradiatorer Purmo Compact som levereras från oss utan koppel.
    Bäst är att du kontaktar en VVS installatör och meddelar honom hur ni vill ha det.
    Han kan då beställa Purmo Compact och komplettera med ett koppel som passar er hus och er rördragning.
    Nedan hittar du en länk till vår hemsida och till PC.
    Purmo Compact

    Där kan ni hitta den typ, (PC 11-21-22 eller 33), höjd och längd som passar ert effektbehov som VVS installatören kan hjälpa er att räkna ut.
    Nedan är en länk som kan hjälpa er att räkna ut ert effektbehov.

    Effektbehov

    Lycka Till!

    Hälsningar
    Kristina
    Kristina Sales and Customer Support