Hur lång räckvidd har Touch E3?

Hej!  Kommer Touch E3 nå alla rum i en 1½-plans villa där ytterväggarna mäter ca 10 x 9 meter om enheten är placerad i mitten av bottenvåningen? Huset har trästomme.

Mvh Joel

Joel

Kommentarer

  • Hej,

    och tack för din fråga!

    Placerar du E3 touchpanelen centralt i huset så räcker den 15 m åt alla håll och detta överskrider du inte.
    Då det är avstånd längre än 15 m så har vi även en Repeater som tillbehör som förlänger signalen ytterligare 15 m.

    Mvh

    Lolita