Hur kopplar man in Quattro fördelaren?

Hej,

Quattro fördelaren - hur kan den kopplas in? Måste den sticka ut på sidan av elementet?

Mvh Lasse
Lasse

Kommentarer

  • Hej,

    • Quattro ska monteras så att den utstickande delen alltid monteras under radiatorn. Det ska inte bli extra byggmått i sidled med quattro. Men det går att montera den så att den utstickande delen går utanför radiatorn. Då måste man se till att tillopp och retur blir rätt enligt bild nedan.
    Mvh Anna-Karin
    Anna-Karin