Purmo EpsJet Combi 30mm

Hej,

Min beställare frågar efter vad det är för kvalitet på cellplasten på EpsJet Combi 30 skivorna?
All cellplast har ju olika kvaliteter.

Mvh
Tony Carlin

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga, se bifogad länk för info om kvalitet på EpsJet skivan.

    https://www.purmo.com/docs/DoP_P-EPS20-035-T-2013-S_(SE).pdf​​​

    Jonas
  • Hej.
    Är Purmo Eps Jet ett bra system att lägga på en välisolerad betongplatta om jag är ute efter att t.ex. i veckorna minska temperaturen till 12 grader, och sen till helgen använda huset och då snabbt få upp värmen igen. Huset kommer att användas bara på vissa helger.

    Mvh
    Tore

    Tore Karlström
  • Hej, ja det är ett bra alternativ med EPS jet på en välisolerad betongplatta.

    Mvh Jonas
    Jonas