Packbox AGA/TP

Hej,

Jag har varit slarvig med att motionera ett av våra element, och nu sitter "pinnen" helt fast. Skulle någon kunna hjälpa mig identifiera vilken packbox jag ska köpa?

Tack på förhand!
Mvh,
Richard

Kommentarer

  • Hej Richard,

    Tack för din fråga.
    Det ser ut att vara ett AGA/TP koppel detta.
    Det finns lite olika packboxar att välja på beroende på stiftlängen och nyckelgreppet på packboxen.
    4805223 NTI, stiftlängd 18,1mm, nyckelgrepp 6mm
    4805224 STI, stiftlängd 23,7mm, nyckelgrepp 6mm
    4805225 RTI, stiftlängd 22,0mm, nyckelgrepp 8mm

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support
  • Hej Malin,

    Stort tack för imponerande snabbt svar! Jag kontrollmätte nu och nyckelgreppet är 6 mm. Stiftlängden (på det som syns av stiftet) är dock bara ca 11 mm - jag har kontrollmätt på flera element.

    Tack igen!
    Richard
  • Hej Richard,

    Man behöver mäta hela stiftlängden på packboxen, vilket innebär att man får montera bort befintlig och mäta på den.

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.