Finns det reservdelar till Myson HE612P?

Finns det reservdelar till Myson HE612P? skulle behöva elpatron 1200W till en sådan.
robert lundberg

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Tack för ditt meddelande och jag ber om ursäkt för vårt sena svar.
    Den har vi på vårt reservdels lager, till den modellen du har är det ett kit, alltså både patron och termostat.

    Bäst gör du genom att kontakta en elekriker eller elbutik typ Elon och be om att få ett pris på vad det skulle kosta dig för att byta termsotat och patron.
    Du ska alltid uppge beteckningen på din radiator HE612P och spänningen.

    Ha en fortsatt bra fredag
    Med vänliga hälsningar
    Kristina
  • Hej, vi har ett element Myson modell EA408 men saknar väggfäste.
    Går det att beställa och vad kostar det isåfall.
    Mvh Klaas Lanting
    Klaas Lanting
  • Hej Klaas,

    Tyvärr är det ingen modell jag känner till eller som vi har reservdelar till.
    Om det är en Myson modell HExxx eller HEKxxx har vi reservdelar.

    Du vänder dig isåfall till en lokal elektriker eller en av våra återförsäljare tex en Elonbutik eller Elkedje butik och ber om få ett pris på vad det kostar att få bytat en termostat.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina

  • Hej finns det fortfarande termostat till Myson hek 400 volt oljefyllda element ? Mvh Mats
    Mats
  • Hej.
    Ja det finns kvar i lager. Vänd dig till din elektriker så hjälper de dig vidare.
    Joakim Tech Support El Nordic
  • Hej , har ett Mason HEK 612/2 , har lagt av . Går det att laga
    Håkan Fredrin
  • Hej Håkan,

    Vi har termostat till din radiator fortfarande på lager.
    Vänd dig till din elektriker, få pris på termostat och byte.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support
  • Vet man troligen att det är termostaten som lagt av eller har slingan bränt . Vad kostar en termostat till ett sådant element
    Håkan Fredrin
  • Hej,

    Naturligtvis är det inget vi kan garantera på distans, men be din elektriker felsöka.
    Pris får du av din elektriker-
    Kristina Sales and Customer Support
  • Hej! Kan jag beställa en termostat till vårt oljefyllda element Myson HE612 av Er?

    Mikael Jonsson
  • Hej,
    Vi har termostat till din radiator fortfarande på lager.
    Vänd dig till din elektriker, få pris på termostat och byte.

    Kristina Sales and Customer Support
  • Hej, precis som det tidigare inlägget undrar jag om det finns ny värmepatron och termostat till Myson HE612P, samt hur jag isf går vidare med beställning och prisuppgift etc.

    Håkan G
  • Vi har termostat till din radiator fortfarande på lager. Dock inte elpatron.
    Vänd dig till din elektriker, få pris på termostat och byte.
    Joakim Tech Support El Nordic
  • Hej , undrar om ni har ett nytt komplett Hek 612/2 att sälja
    Håkan Fredrin
  • Hej Håkan,

    Den modellen finns inte att köpa längre.
    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support