LVI Yali Ramo med Tempco Touch E3 pekskärm

Hej

Jag har 6 stk. LVI Yali Ramo element i mitt hus som jag har hittills styrt via Tempco Touch E3 pekskärm.

Tyvärr så ramlade min pekskärm i golvet nyligen och är nu helt sönder och det känns jätte krångligt att reglera elementen manuellt en och en. Det värkar vara ganska svårt att få tag i nya E3 pekskärmar och dessutom kostar de mellan 3.100 och 3.800 SEK som jag tycker är lite för mycket att spendera efter som min förra pekskärm kostade 2.400 SEK.

Nu undrar jag om det finns några planer på att LVI element skal kunna styras utan E3 pekskärm i framtiden, till exempel direkt via en app? Om inte, när kan man förvänta sig att nya pekskärmar finns att köpa till rimligt pris?

Med vänlig hälsning,
B

Björn Agnarsson

Kommentarer

  • Hej Björn,

    Tack för ditt meddelande.
    Vi har fortfarande den på lager om du vill investera i en ny.
    Däremot finns det tyvärr inga planer på att det ska gå att styra radiatorerna utan något styrsystem.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina
    Kristina Sales and Customer Support