LVI Tempco touch

Har sedan 1.5 år en Tempco touch (E3) installerad tillsammans med ett antal Yali digital-radiatorer. Nu har skärmen gett sig. Vissa delar ser OK ut, men andra delar blir rosa eller gröna. Det är också vissa ikoner som går att klicka på, men andra händer inget när jag försöker gå in och göra ändringar. Finns det något jag kan göra (typ starta om den), eller har ni någon idé om varför har skärmen gett upp? Själva styrningen verkar fungera, men det går inte att ändra inställningar eller ställa in den för att jag skall åka bort (det var när jag skulle ställa in den i "borta" läge som jag upptäckte felet, för normalt så tittar jag på den väldigt sällan).

Med vänlig hälsning,

Johan
Johan Rydberg

Kommentarer

  • Hej Johan.
    Beklagar sent svar.
    Det är 2 års garanti på produkten så jag ber dig reklamera till inköpsstället.
    Joakim Tech Support El Nordic