Finns det någon speciell konvektor som är lämpligare för skolmiljö?

Brukar man välja någon speciell typ av konvektor som är extra vandalsäker för skolmiljö?
Tim

Kommentarer

  • Hej
    Tack för din fråga
    Vi har ingen specifik konvektor som är avsedd för en viss miljö. Däremot så är Purmo KON konvektorn lite mer robust och tålig eftersom den är gjord av stål. TCN är gjord av aluminium så är lite ömtåligare än Purmo KON .
    Med vänlig hälsning
    Lisa