Går det att välja RAL färger på konvektorer?

Hej, går det att välja RAL färg på konvektorer också, eller bara på radiatorer?
Blir leveranstiden längre om man väljer annan färg än vit ?
Peter

Kommentarer

  • Hej
    Tack för er fråga.
    På vår hemsida har vi vilka kulörer man kan välja på https://www.purmo.com/se/inspiration/kulorer.htm

    Purmo KON kan man måla i alla dessa färger som vi har på hemsidan medans
    TCN konvektorn är begränsad med kulörer. Leveranstiden blir något längre ca 5-6 v
    Med vänlig hälsning
    Lisa