Konsol väggfasta.

Har idag ett oljefyllt element YALG 0504 /2230051/ som är mer än 10 år gammalt. Skall ersätta det med ett nytt element LVI Yali C 0504. Samma höjd och bredd som det gamla. Nu till min fråga: Kan man använda befintliga väggkonsoler för att montera det nya elementet?
Rosenkvist

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Tyvärr, den äldre modellen Yali G är det en älder version av konsol och även kopplingsdosan som sitter bakom.

    När man köper en ny Yali Comfort får du till både konsoler och kopplingsdosa.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina

    Kristina Sales and Customer Support