Hur ställer jag in svenska på Touch E3?

Hej,
jag har nu köpt en Touch E3, men det går inte att ställa in svenska på den ?
Behövs SD kort för det ?
Vilka funktioner i övrigt kräver att man har ett SD kort ?
Köper man det av er eller behövs det bara ett standardkort som man köper var som helst ?

Mvh
Ragnar Lingvall

Kommentarer

  • Hej Rangar,

    Om du går in i Menyn och trycker på knappen med flagga, kan du välja Svenska där.
    SD kort kan vi skicka ut med den senaste progamuppdateringen på, annars är det ingen funktion som kräver SD kort.
    Har du fortsatt problem med Touchen, hör gärna av dig till LVI teknisk support,
    Med vänlig hälsning
    Kristina