Finns det någon golvvärmetermostat (för el) som man kan styra från Touch E3?

Hej!
Finns det någon golvvärme termostat (för el) som man kan styra medTouch E3?

Det är ju smidigt om man kan reglera alla sina olika värmekällor från ett ställe och intakt så att säga.  Om man bara sänker temp på radiatorer kommer ju golvvärmen att oönskat arbeta mer för att kompensera om man också inte samtidig sänker på dom.
Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas,
    Tack för din fråga,
    Tyvärr, vårt styrsystem med Touch E3 är inte komplatibelt med någon golvvärme.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina