Kombinera golvvärme och radiatorer, har ni något alternativ?

Hej,
Jag läste att ni har ett bra system för att kombinera radiatorer och golvvärme så att de köra på samma linje. Hur får man ta på detta? Vi ska ha 3 radiatorer i sovrum och golvvärme på andra ställen.

Mvh
Cathrine

Kommentarer

  • Hej

    och tack för din fråga!

    När man ska kombinera vatten radiatorer och vattenburen golvvärme så behöver man använda en shunt. För att kunna få tag i detta så måste du prata med en firma som lägger golvvärme i eller i närheten av din ort då detta ska göras av fackman.

    Mvh
    Lolita
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.