Felmeddelande: Fönster öppna detektion

Hej.  Vi har fått felmeddelandet: Fönster öppna detektion i våran display och får inte bort det sen en vecka tillbaka. Ok knappen kommer inte upp och undrar hur man kommer till Rfi i menyn för att kunna stänga av fönsterfunktionen?  Jag har kollat i alla manualer men inte hittat hur man gör! Borde det inte återställas automatiskt efter ett tag?  Vi installerade Yali Digital för 2 år sedan.

Mvh
John Wilhelmsson
John Wilhelmsson tel: 0739 970295

Kommentarer

  • Hej John,
    Det är helt rätt, den borde återställas.
    Du kan försöka avvaktivera öppet fönster funktionen.
    Om du håller OK-knappen inne i ca 5 sek så kommer du in i parametermenyn.
    Du trycker dig fram till 05.Wind och trycker OK, där väljer du NO och trycker OK.
    du har nu avaktiverat öppet fönster funktionen.
    tryck på höger pilen till du kommer till End och tryck OK.
    Nu ska den fungerar.

    Om det är något annat så kontakta gärna vår kundsupport.

    MVH
    Kristina

  • Hej och tack för svaret.
    Men var hittar jag Ok-knappen?

    Mvh
    John Wilhelmsson
    John Wilhelmsson tel: 0739 970295
  • Hej Johan,

    På Yali Digital har du OK-knappen här enl bild.

    Mvh

    Malin K Sales and Customer Support