Vad kan man ersätta termostat Radiagyr med?

Hej!
Vi har flyttat till hus byggt 1960 där de flesta elementen är original.
Två element saknar reglage till termostaten. Lokala vvs-butiken sa att det inte fanns något som passade till en sån ventil och att vi var tvungna att byta ut hela termostaten med allt vad det innebär.

Det borde väl finnas någon adapter och termostat som passar i erat sortiment?

Peter Nilsson

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Tack för din fråga.
    Vi har tyvärr inget till Radiagyr utan den lokala VVS-butiken har rätt.
    Man får byta ut både ventilen och termostaten.

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.