Kan man se energiförbrukningen i appen Clever Touch?

Hej
Har sex radiatorer uppkopplade som jag styr med Clever Touch via appen.

Kan man på något se energiförbrukningen i appen. Har installerat Ebeco golvvärme nyligen och där ser man också energiförbrukningen. Mycket praktiskt.

Tomas Salzmann

Kommentarer

  • Hej

    och tack för din fråga!

    Tyvärr kan man inte se det i appen i dagsläget men kommer eventuellt i senare versioner.

    Mvh
    Lolita
  • Någon uppdatering på detta?

    Med dagens elpriser vore det väldigt trevligt att se energiförbrukningen men framförallt få larm om element står på "mer" än vad dom "borde".
    Michael Medin
  • Hej Michael.
    Tyvärr är detta inte en funktion som kommer till Clevertouch.
    Joakim Tech Support El Nordic