Finns det termostat som reservdel till elradiatorer?

Har flera ca 10 år gamla oljefyllda elradiatorer med elektroniska termostat. Nu verkar ett par av termostaten ha lagt av. Finns det möjlighet att montera på nya termostat och har ni sådana?
Mvh
carlgustav.olofsson@gmail.com
cg olofsson

Kommentarer

  • Hej.
    Vi har termostater som reservdel till de flesta av våra äldre radiatorer.
    Vänligen kontakta en elinstallatör så kan de hjälpa dig vidare.
    Joakim Tech Support El Nordic