Styra Unisenza Plus med elpriset?

Hej, har yali radiatorer och ubisenza gateway på landet. Funkar kanon. Men som Tibber kund vore det toppen att kunna smartstyra elementen (dvs manipulera en termostat) efter elpriset. Finns det någon lösning för detta?
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders.
    Trevligt att höra att det fungerar bra!
    Det finns tyvärr ingen styrning efter elpriset nu. Det finns med i projektet men tidshorisonten för det är inte klar än.
    Joakim Tech Support El Nordic