Alternativ till Touch E3 för att styra Yali Digital

Hej, jag har flera LVI digital element, Vad finns det för möjligheter att styra dessa från telefon/pc nu när Touch e3 utgått? En app som kopplar upp direkt mot elementen utan Touch vore bra.
mvh Johan
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan.
    Tyvärr var Touch E3 det enda sättet att kunna styra Yali Digital på distans.
    Styrningen mellan Touch E3 och radiator gjordes med hjälp av radiosignaler och radiatorerna i sig har inte någon Wifi-uppkoppling.
    Det styrsystem vi kommer att släppa nu i april med nya radiatorer och en ny gateway kommer att fungera så att du styr värmen från en mobiltelefon eller surfplatta. Ej från en separat väggpanel.
    Det nya systemet och det gamla är dessvärre inte kompatibla med varandra.
    Joakim Tech Support El Nordic