Kan man se hur gamla era radiatorer är?

Hej!

Kan man någonstans se hur gamla era radiatorer är?
Jag har några stycken som utseendemässigt är väldigt lika er Thermopanel men jag skulle vilja vet ålder på dem.
Jag har inte köpt dem själv och det är därför jag är lite nyfiken.

MVH // Thomas
Thomas

Kommentarer

  • Hej
    Tack för din fråga.
    Lättast är att ni skickar in några bilder på den radiatorn som ni har så kan vi ev se om det är en gammal eller ny radiator som ni har.

    Med vänlig hälsning
    Lisa
  • Hej!
    Bifogar några bilder, hoppas de fungerar? Radiatorerna är inte monterade och står därför på högkant.

    Jag lyckades hitta en stämpel på undersidan på en av radiatorerna som jag tog en bild på. Hittar ingen liknande stämpel på de övriga men de ser likadana ut men i andra storlekar.

    Thomas
  • Hej

    Detta är våra TP radiatorer men sen är vi osäkra på om det är 2006 eller 2011. Men hade det varit innan 2006 så såg dem lite annorlunda ut än mot dagens. Så ni kan gå in på vår hemsida och kolla på våra TP radiatorer .
    Mvh
    Lisa

  • Hej!

    Tack för svar! Kan man säga att de jag har motsvarar om jag skulle köpa fabriksnya? D.v.s. kapacitet och utseende är ungefär samma?
    Thomas
  • Ja det stämmer
    Lisa