Boka tvättstuga

Halloj. Vet ej om jag fick iväg meddelandet ordentligt, så här kommer det igen.
Varför får jag inte boka tvättid? Displayen indikerar att jag har använt maximalt antal för den här månaden...!!! Vad är det för nonsens?!?! Om det finns tid får väl vilken hyresgäst som helst tvätta eller?
Mvh/Liz



Kommentarer

  • Hej,

    hur många tvättpass man kan boka per månad ser lite olika ut beroende på var man bor. I en del hus har vi begränsat antalet pass per månad för att alla hyresgäster ska ha möjlighet att få en tvättid.

    Om du ser att det ofta finns lediga tider, kolla med din husvärd om ni kan göra en förändring i just din fastighet av antalet max-pass per månad.

    Vänliga hälsningar,
    Linda
    Linda Kommunikationschef
  • HEJ !
    VARFÖR DET GÅR INTE ATT JAG SKA BOKA ELLER SE NÄR JAGHAR BOKAT TID I TVÄTTSTUGA


    MVH VIOLETA


    Violeta
  • Hej Violeta,

    Vi har just nu tekniska problem med webbokningen av tvättstugorna. Vi hoppas att det ska vara löst så snart som möjligt.

    På bokningstavlan i tvättstugan ska du kunna se dina tider och boka nya.

    /Linda
    Linda Kommunikationschef
  • Hej!
    Hur går det med webbokningen? Det är väldigt störande att den inte fungerar, då det är väldigt smidigt av boka/avboka via webben.

    //Åse
    Åse
  • Hej Åse,

    nu har vi äntligen fått ok på att det fungerar att boka tvättstuga via vår hemsida igen.

    Jag beklagar om det medfört besvär för dig under tiden tjänsten varit otillgänglig.

    vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej!

    Tusen tack för återkoppling, äntligen strålande. 😀

    MVH

    //Åse
  • Hej!
    Det är en timma kvar på ett ledigt tvättpass, varför går det inte att boka det?
    Bertil
  • Hej Bertil,

    jag är ledsen att du har fått vänta på svar. Den som kan svara på din fråga bäst är din husvärd. Du hittar kontaktinformation till din husvärd i din trappuppgång eller på Mina sidor.

    Vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej!
    Varför går det inte att boka grovtvätten? De går inte att göra det på plats eller på mina sidor.
    Kan inte boka något på mina sidor.
    MVH
    Carolina
  • Hej Carolina,

    tack för din fråga. Vi har tyvärr haft driftproblem under helgen som kan ha påverkat bokningsfunktionen. Försök gärna igen och återkom ifall det inte fungerar.
    Jag vill påminna om att det inte kommer att gå att boka tvättpass via Mina sidor den 18-19 februari då vi kommer att utföra tekniskt underhåll av bokningssystemet. Bokningstavlorna på plats i tvättstugan kommer dock att fungera.

    Vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej,

    När jag försöker boka tvätt-tid via mina sidor får jag upp meddelandet "Du har inga bokningsplatser", hur kommer detta sig?

    Jag har aldrig tidigare bokat via webben men hade varit smidigt att slippa springa ner i tvättstugan för att boka.

    mvh
    Elida Slaatto
  • Hej Elida,

    Tack för din fråga. Tyvärr så går det inte att boka tvättid via Mina sidor.

    Vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej  därför jag kan inte boka tid o tvättstugan?
    Maryam rahimda
  • Hej Maryam,
    Du ska kunna boka tvättid på Mina sidor, försök gärna igen och återkom om det inte skulle fungera. Tala gärna om i så fall om du får något felmeddelande.


    Vänlig hälsning

    Diana

    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Kommer inte åt bokningen efter att ha bytt lösenord. Måste jag registrera mig igen?
    BrittMarie
  • Hej Britt-Marie,

    du behöver inte registrera dig på nytt.kommer du inte ihåg ditt nya lösenord så kan du skicka efter ettnytt genom att klicka på glömt lösenord och följa anvisningarna.

    Vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej igen, nu har jag provat att byta lösenord 3 gånger till med samma resultat. Hjälp!
    BrittMarie
  • Hej Britt-Marie,

    fungerar det inte att komma in på Mina sidor eller är det bara bokningen som inte fungerar? Jag kan skicka ett nytt lösenord till dig med brev som du kan använda för att logga in på Mina sidor.

    vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Kommer inte in på Mina sidor och därför inte heller på bokningssidan. Har fått ny kod och bytt lösenordet minst 3 ggr. Tror inte det hjälper att du skickar ett nytt lösen per brev. Har du något mer förslag? Tacksam för alla förslag! BM
    BrittMarie
  • Hej Britt-Marie,

    jag skickar ett nytt lösenord till dig med brev som du kan använda för att logga in på Mina sidor så har vi även försökt den vägen.

    Vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej, undrar om det finns planer på att byta bokningssystem för tvättstugan för webben? Under dom cirka 5 åren jag bott hos er är det en handfull gånger som bokningssystemet fungerat på första försöket. Dessvärre funkar det inte så ofta på andra försöket heller. Verkar vara ett system som ni har väldigt stora problem med och skapar rätt stor frustration för oss hyresgäster när vi sällan kan boka tvättid. Problemen varierar från att det inte går att logga in, systemet hänger sig, kastar ut en, till att det står att en redan bokat pass eller att en som användare inte finns. Tacksam om det går att få till ett system där vi faktiskt kan boka tvättid.
    Åsa
  • Hej Åsa,

    jag beklagar att bokningsfunktionen inte fungerar för närvarande. Vi har felanmält det till vår support som felsöker och förhoppningsvis är det snart åtgärdat. Vi ser kontinuerligt över våra digitala system och funktioner på webben för att de ska vara optimala. Vi har dessvärre haft en del oväntade turer med driftproblem och tekniskt underhåll av systemen som har påverkat tillgängligheten och funktionaliteten. Jag beklagar om detta medfört besvär för din del.

    Vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej,
    Om tvättstuga finns i lägenheten (jag bor som inneboende) hur många gånger per vecka kan man använda den?

    Mvh
    Paulina
    Paulina
  • Hej Paulina,

    om du har egen tvättmaskin i lägenheten finns ingen begränsning på hur ofta du får tvätta.

    Trevlig tvätt och trevlig dag!

    /Linda
    Linda Kommunikationschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.