Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Boka tvättstuga

Halloj. Vet ej om jag fick iväg meddelandet ordentligt, så här kommer det igen.
Varför får jag inte boka tvättid? Displayen indikerar att jag har använt maximalt antal för den här månaden...!!! Vad är det för nonsens?!?! Om det finns tid får väl vilken hyresgäst som helst tvätta eller?
Mvh/Liz



Kommentarer

  • Hej,

    hur många tvättpass man kan boka per månad ser lite olika ut beroende på var man bor. I en del hus har vi begränsat antalet pass per månad för att alla hyresgäster ska ha möjlighet att få en tvättid.

    Om du ser att det ofta finns lediga tider, kolla med din husvärd om ni kan göra en förändring i just din fastighet av antalet max-pass per månad.

    Vänliga hälsningar,
    Linda
    Linda Kommunikationschef
  • HEJ !
    VARFÖR DET GÅR INTE ATT JAG SKA BOKA ELLER SE NÄR JAGHAR BOKAT TID I TVÄTTSTUGA


    MVH VIOLETA


    Violeta
  • Hej Violeta,

    Vi har just nu tekniska problem med webbokningen av tvättstugorna. Vi hoppas att det ska vara löst så snart som möjligt.

    På bokningstavlan i tvättstugan ska du kunna se dina tider och boka nya.

    /Linda
    Linda Kommunikationschef
  • Hej!
    Hur går det med webbokningen? Det är väldigt störande att den inte fungerar, då det är väldigt smidigt av boka/avboka via webben.

    //Åse
    Åse
  • Hej Åse,

    nu har vi äntligen fått ok på att det fungerar att boka tvättstuga via vår hemsida igen.

    Jag beklagar om det medfört besvär för dig under tiden tjänsten varit otillgänglig.

    vänlig hälsning

    Diana
    Diana Webbansvarig och kommunikatör
  • Hej!

    Tusen tack för återkoppling, äntligen strålande. 😀

    MVH

    //Åse

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.