Vad bygger man på gräsmattan vid Oluff Nilssons väg?

Man gräver i gräsmattan mellan Oluf Nilssons väg och kyrkogården. Vad ska det bli? Finns det någonstans man kan läsa om pågående byggarbeten eller framtida planer?

Kommentarer

  • Hej Sverker,

    På gräsytan vid Oluff Nilssons väg pågår just nu ett arbete för att göra en aktivitetsyta för alla åldrar med bland annat boulebana, utegym och grillplats.
    Vi har bett vår kommunikationsavdelning om mer info till hemsidan så förhoppningsvis kommer det mer info där inom kort.

    Vänliga hälsningar
    Hanna Kommunvägledare
  • Hej,

    Nu har det kommit ut en nyhet på hemsidan där man kan läsa mer om projektet.
    https://www.partille.se/nyheter/2022/april/ny-besoksplats-tar-form-i-sodra-centrum/

    Vänliga hälsningar
    Hanna Kommunvägledare