Var kan jag vända mig om jag har problem med Unikum?

Hej,
Jag kan inte logga in på Unikum. Försöker via BankID men efter att ha skrivit in Bank-ID koden hamnar jag på inloggningsrutan för Unikum igen. Vem kan hjälpa mig vidare?

Kommentarer

  • Hej Göran!

    Hänvisar dig att ta kontakt med administratören på den skola det gäller för att se att alla uppgifter är korrekt registrerade. Hör av dig med information om skola så kan vi ge dig korrekt kontaktuppgifter.

    Vänliga hälsningar Kundcenter
    Karin Kommunvägledare