Vad gäller för tomterna vid Hossaberget?

Hej,

Jag är intresserad av tomterna vid Hossaberget. Hur många tomter ska Partille kommun sälja?  Hur stora blir tomterna? och vad kommer tomterna kosta ungefär?

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Tack för att du kontaktat oss och ursäkta att svar dröjt!

    1) Det är ca 20 tomter som kommunen avser sälja via tomt- och småhuskön
    2) Storleken är 500-700 kvm
    3) Tomterna säljs till marknadsmässigt värde, så priset sätts då tomterna kommer ut till försäljning. Dagens marknadsnivå ligger på ca 3,5 miljoner kr

    Har du några fler frågor är du varmt välkommen att kontakta oss igen!

    Med vänlig hälsning,
    Robert Kommunvägledare
  • Hej,

    Finns det någon uppdaterad information gällande försäljningsdatum för tomterna?

    Mvh,

    Johan
    (Uppdaterad )
  • Hej Johan,

    Tack för din kommentar!

    Information angående försäljningsdatum hittar du på partille.se (se länk nedan):

    https://www.partille.se/bygga-bo--miljo/hitta-bostad--tomt/tomt--smahusko/lediga-tomter/

    Välkommen åter!
    Robert Kommunvägledare
    (Uppdaterad )