Skötsel av lekplats vid skulltorps skola

Den övre lekplatsen ovanför skulltorpsskolan bredvid konstgräs fotbollsplanen vem ansvarar för skötsel och renhållning där.
Papperskorgen har inte blivit tömd på hela,sommaren och bänkbordet är sönder bränt

Kommentarer

  • Hej Therese! Lekplatsen ligger på Partillebos mark och din felanmälan skall således ställas till dem.

    Vänliga hälsningar