Simskola och corona, hur förhåller det sig?

Mitt barn är anmält till simskola i Björndammen from nästa vecka. Kommer den att genomföras då många föreningar ställer in sina träningar osv med tanke på smittspridning av Corona?

Kommentarer

  • Hej,

    Vi följer folkhälsomyndighetens rekommendationer och det betyder att simskolan hålls som vanligt. Skulle det ske några ändringar så kommer vi genast att meddela detta - både direkt till de berörda och i våra övriga kanaler. Följ utvecklingen på www.partille.se.

    Med vänlig hälsning,
    Ola Kommunvägledare