Simhall

Bla Vara kommun har öppet enligt rekommendation från FHM för folkhälsan, haft sen juni månad i år. Har också frågat FHM och de rekommenderar inte
att hålla stängt, så när kommer ni öppna för motionssim och vattenfys?

Simskolan och för elever har ju varit igång hela året och den är knappast igång 6 dagar i veckan så jag undrar om ni kommer öppna alls eller om den är stängd av annan anledning? Har frågat på simhallens sida på fb
men första frågan blev borttagen som spam och den andra försvann så jag provar här.
Ni stänger ju bara och sen sägs inget mer,
vore bra med lite information, många som undrar vad som händer.