Kan jag läsa SFI SAS grundkurs i Partille?

Har Partille SFI SAS grundkurs eller kan jag läsa den i någon annan kommun?

Kommentarer

  • Hej Alex,

    Vuxenutbildningen erbjuder SAS grund dagtid och med flexupplägg men inte kvällstid. Som kommuninvånare har man möjlighet att läsa SAS grund i annan valfri kommun. För mer info om detta kontakta Vuxenutbildningen på 031-7921800 eller mail, kundcenter@partille.se.

    Ola Kommunvägledare