Rondellbygge tingsvägen furulund

Hej! Rondellbygget har avstannat i ca 1månad, när beräknas den vara klar?

Kommentarer

  • Hej,

    Arbetet vid rondellen sköt av Trafikverket, vänligen kontakta dem för mer information. Du kan läsa mer om arbetet på vår hemsida, https://www.partille.se/landvettervagen

    Vänlig hälsning,
    Sara Kommunvägledare
  • Hej sara!
    Har kommunen en dialog med trafikverket? Enligt mailsvar har de färdigställt rondellen för 4 veckor sedan men den är givetvis långt från färdig!
  • Hej igen! Det är något som gjort att de behöver vänta med resterande arbete. Kommunen har en dialog men vill du veta vad som händer med deras arbetet är det bästa att höra med Trafikverket.