Registrera telefon för kris SMS

Hej,

Jag har en jobbtelefon från min arbetsplats i Göteborg men bor i Partille och skulle vilja registrera dess nummer för kris SMS utskick till den för Partille.
Men sidan,
https://www.partille.se/kommun--politik/krisberedskap-och-sakerhet/sms-vid-kris/
verkar ha "modulen" för att registrera och plocka bort nummer för kris-SMS vara ur funktion. Den säger att modulen inte är tillgänglig.
Mvh
Magnus

Kommentarer

  • Hej

    Jag vet ännu inte vad det var för fel, men nu är registreringen upp igen i alla fall.

    Trevlig helg.
    Ola Kommunvägledare
  • Fungerade fint nu.