Plantering av träd?

Hej,

Vi bor i Hossaberget i Öjersjö och undrar om det kommer planteras träd i gaturummet? Just nu ser gatorna ganska tråkiga ut med bara grusbeläggningar och stora stenbumlingar längs vägarna mellan husen, men jag hoppas att tanken är att det ska planteras träd eller liknande där istället?

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har fått åter från vår Gata- & Parkavdelning att ytorna kommer att ses över.

    Med Vänlig Hälsning
    Amanda Kommunvägledare