Jag har fått felaktiga uppgifter i fakturan från förskolan, vad gör jag?

Jag har fått en faktura kopplat till ett felaktigt schema från mitt barns förskola. Vem kontaktar jag för att korrigera det så att fakturan stämmer överens med korrekt schema?

Kommentarer

  • Hej!

    Gäller frågan faktura kopplad till felaktigt schema så hänvisar vi dig till att ta kontakt med administratören på förskolan i fråga. Dessa når du enklast genom att kontakta kundcenter på telefon 031-792 1000 eller via mejl kundcenter@partille.se.

    Med vänlig hälsning,
    Robert Björklund

    Robert Kommunvägledare