Jaktlag

Hej
Hur går man tillväga för att ställa sig på lista för att få möjlighet att tillhöra ngt av jaktlagen i kommunen?
Mvh Vanessa

Kommentarer

  • Hej Vanessa! Du kan kontakta vår kommunekolog, Martina Wetterlund, martina.wetterlund@partille.se så berättar hon vilka uppgifter hon behöver för att kunna sätta upp dig på listan. Förutsättning att du bor i Partille förstås.

    Vänliga hälsningar