Jag har frågor om mitt bygglov. Vem kan jag kontakta?

Hur får jag tag på en bygglovshandläggare?

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan komma i kontakt med bygglovshandläggarna under telefontiden mån-fre kl. 10-12. Det finns även en extrainsatt telefontid 16-18 på måndagar. För mer info: https://www.partille.se/bygga-bo--miljo/bygga-nytt/

    Med vänliga hälsningar,
  • Om jag skulle vilja boka ett möte med en bygglovhandläggare, går det att lösa?
  • Hej Niklas!

    Våra bygglovshandläggare tar inte emot några personliga besök men du kan ringa måndag-fredag 10-12 och måndagar även 16-18 och prata med dem på telefon.
    Du når dem genom att ringa 031-792 10 00.

    Med vänlig hälsning