Går det att hyra ut en privatbostad till kommunen?

Hej!

Lerums- och Härryda kommun har information om hur man kan hyra ut sina privatbostäder, t ex här: https://www.harryda.se/omsorgochhjalp/integrationochflyktingmottagande/villduhyrautenbostad.4.2d5b82cd15a7df25653e2ed1.html

Har Partille kommun någon motsvarande information?

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Tack för att du skrivit till oss!

    I nuläget finns ingen liknade information i Partille kommun då Arbetsmarknadsenheten/Flyktingmottagningen anser att det inte finns något behov av det i nuläget.

    Har du några fler frågor är du varmt välkommen att kontakta oss igen!

    Med Vänlig Hälsning,
    Robert Kommunvägledare