Hur gör jag om jag har slut på fria besök på återvinningscentralen?

Jag har slut på årets fria besök men behöver slänga saker på återvinningscentralen, hur gör jag då?

Kommentarer

  • Hej,

    Om du behöver åka till återvinningscentralen men har slut på besök så debiteras besöket på din nästa faktura. Du faktureras då enligt avfallstaxan 250 kr.

    Med vänlig hälsning
    Hanna Kommunvägledare