Hur bokar jag tid för studie- och yrkesvägledning?

Hej,

Hur kommer jag i kontakt med en studie- och yrkesvägledare på vuxenutbildningen? Hur bokar jag en tid för möte?

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan boka in dig själv på ett möte via vår e-tjänst Tidsbokning SYV vuxenutbildningen.

    Det går även att nå dom under deras telefontider: Mån-tors 8:30-10:00
    Du ringer Kundcenter (031-7921000) under telefontiden så kopplar vi dig vidare.

    Med vänlig hälsning

    Hanna Kommunvägledare