Hur ansöker jag om färdtjänst?

Var hittar jag information om färdtjänst?
Robert Kommunvägledare

Kommentarer

  • Hej!

    Allmän information- samt hur du ansöker om färdtjänst hittar du på Partille.se.

    Länk: https://www.partille.se/stod--omsorg/resor--transporter/fardtjanst/

    Med vänlig hälsning,
    Robert Kommunvägledare
  • Hej!
    Hur länge gäller ett färdtjänstbevis?
  • Hej,

    Tack för din kommentar!

    För detaljerad information kring ett ärende ber vi dig vänligen kontakta kommunens färdtjänst service. Du når dem bäst vardagar mellan 10:00-11:30. Ring kundcenter på 031-792 1000 så ser vi till att du hamnar rätt.

    Har du några fler frågor är du varmt välkommen att kontakta oss igen!

    Med vänlig hälsning,
    Robert Kommunvägledare