Grävling

Hej, vi har ett grävlingsgryt 200 meter från tomten och grävlingarna är i vår och närliggande trädgårdar och bökar och förstör allt som oftast. Kan man få skyddsjakt på dessa så vi slipper den här plågan? Jag bor på Österjärn i Sävedalen.
Gunilla

Kommentarer

  • Hej, kontakta Kundcenter, 031-792 10 00 eller kundcenter@partille.se så sätter vi dig i kontakt med vår kommunekolog.
    Ola Kommunvägledare