Flyttanmälan

Hej min mor Siv von Seth har flyttat till kullegårdens äldreboende. Skatteverket vill veta hennes lägenhetsnummer och fastighetsbeteckning för flyttanmälan. Behöver det snaradt

Kommentarer

  • Hej,

    Kullegårdens äldreboende har fastighetsbeteckning: UGGLUM 4:665.
    Lägenhetsnumret får du fråga Kullegårdens äldreboende om då det är dom som vet vilken lägenhet som hon ska flytta in i. Du kan ringa boendets samordnare, hon borde veta: 031-7929968

    Med vänlig hälsning
    Hanna Kommunvägledare