Fixartjänst i Partille

Hej,

Vad är fixartjänsten för något och vad kan dom hjälpa till med?

Kommentarer

  • Hej,

    Fixartjänsten är ett stöd för dig som fyllt 70 år och behöver hjälp i hemmet med sysslor som kan vara riskfyllda för dig. Arbetet utförs av en person som är anställd i Partille kommun. För att läsa mer om vad du kan få hjälp med klicka på länken: https://www.partille.se/stod--omsorg/hjalp-hemma/fixartjansten/

    Fixartjänst har telefontid måndag, tisdag, torsdag och fredag klockan 9–15
    Ring till oss i Kundcenter 031-7921000 under telefontiden så kopplar vi in dig.
    (Uppdaterad )