Farthinder öjersjö

Hej! Flertalet utlagda farthinder är mystiskt borttagna senaste dagarna på olika gator i öjersjö. Har kommunen åkt ut och tagit bort dessa? Vart har de hamnat istället?

Kommentarer

  • Hej William! Vi har skickat din fråga vidare till vår trafikenhet. Återkommer med svar.

    Vänliga hälsningar
  • Hej igen!
    Partille kommun har hämtat in otillåtna farthinder från kommunens vägar. Denna typ av farthinder kan orsaka olyckor då dom syns dåligt och ofta flyttas ur sitt läge.
    Den som vill kan hämta ut sitt farthinder på Brodalsvägen 17, kommunens förråd. Vanliga arbetstider gäller.
    Vänliga hälsningar