Björndammens simhall

Hej När planerar ni öppna simhallen för allmänheten givetvis för begränsat antal?
Mvh Caroline

Kommentarer

  • Hej Caroline,

    Tack för din fråga!

    Det pågår en ständig diskussion kring simhallens öppettider som är kopplad till folkhälsomyndighetens riktlinjer.

    För att få den senaste informationen får vi be dig hålla dig uppdaterad på hemsidan, se länk nedan:

    https://www.partille.se/uppleva--gora/idrott--friluftsliv/bjorndammens-simhall/

    Med vänlig hälsning,
    Robert Kommunvägledare
  • Men olika kommuner tolkar folkhälsomyndigeternas info/riktlinjer olika. Då en del simhallar tar in begränsat antal förutom simundervisning för barn.
    Det är anledningen att jag frågar er trots info om folkhälsomyndigheten.
    Vänliga hälsningar Caroline
  • Hej Caroline!

    Den senaste informationen om öppettider hittar du på länken nedan, håll utkik där ifall det skulle bli några ändringar:

    https://www.partille.se/uppleva--gora/idrott--friluftsliv/bjorndammens-simhall/

    Med vänlig hälsning,
    Robert Kommunvägledare
  • Hej! jag och min man hade varit till simhallen 1 en måndags .kl.12.30..som visar i webben för allmänhetens bad tider. men personalen har sagt oss den är stängd. vad är det för orsak.

  • Hej!

    När simhallen är stängd på det sättet beror det på sjukdom/frånvaro i personalgruppen. Vi beklagar detta.

    Amanda Kommunvägledare