Belysning löparslinga Sävedalen trasig

Hej!
Belysningen som är till 3.km löparslingan förbi Soldatheden/Blacktjärn fungerar inte sen ca en vecka tillbaks och det är helt kolsvart. Den används av många motionärer och hundägare. Vad händer? När kommer den att repareras?

Kommentarer

  • Hej Eva,

    För några veckor sedan var det ett träd som hade blåst omkull och fallit över elljusspåret. Planen var är att arbetet med belysningen skulle utföras under den vecka 6 men företaget som skall utföra arbetet har problem med att få fram en fyrhjulsdriven bil då deras två har krockats. Arbetet kommer att utföras så snart de kan ordna fram en bil.

    Med vänlig hälsning
    Hanna Kommunvägledare
  • Tack för svar! Med tanke på hur många som använder denna slinga så borde det väl gå att ordna fram en annan firma!? Skulle verkligen vilja att ni prioriterar detta ärende.
  • Hej,

    Jag vidarebefordrar din synpunkt till kultur- och fritid.

    Med vänlig hälsning
    Hanna Kommunvägledare