Återvinningsstationer öjersjö

Hej!
Finns det planer på att utöka antalet återvinningsstationer i öjersjö? Idag är de bägge stationerna alltid överfyllda varje gäng man slänger skräp

Kommentarer

  • Hej William,

    Vi skickar vidare ditt ärende till FTI som ansvarar för återvinningsstationerna i kommunen. Nästa gång gör du enklast din felanmälan avseende städning och tömning direkt via https://www.ftiab.se/

    Med vänlig hälsning,

    Sara Kommunvägledare
  • Hej igen,

    FTI meddelar att det finns planer på en ny station vid Coop Gökegård i Öjersjö som behandlas just nu.

    Med vänlig hälsning,

    Sara Kommunvägledare