Är den vita kakeldekoren heltäckande?

Undrar om era vita kakeldekorer är heltäckande eller om mitt svarta kakel under kommer synas igenom?

Kommentarer

  • Hej Louise,

    Tack för ditt mejl.
    De vita kakeldekoren är inte 100 % täckande. Så om det är något mönster på dina svarta kakelplattor, så kan det synas igenom.
    Är de däremot helt svarta så fungerar det, men tonen kan bli något "gråare".

    Önskar dig en fin dag!

    MVH Annika

    Product Development
  • Går det att torka av smuts på kakeldekoren med vatten och trasa?
  • Hej Nadja,

    Ja, det går jättebra att torka av kakeldekoren med fuktad trasa.

    Ha en fin dag!
    Mvh Annika

    Product Development